בניית אתר תדמיתי – איך אפשר לחסוך כסף?

ברכות! החלטתם לבנות אתר תדמיתי לשימושכם האישי או העסקי. החלטה נבונה ואף קריטית בעידן של היום.הקמת אתר אינטרנט היא משימה לא פשוטה הדורשת אינטגרציה רחבה של מרכיבים עד לקבלת המוצר הסופי,אתר עובד חי ונושם ברשת.

האינטגרציה מורכבת ממספר שלבים ותהליכים שהתוצר שלהם הוא אתר אינטרנט. המרכיב הראשוני הוא אפיון אתר כאשר לאחר מכן מתחיל שלב העיצוב. בסיום שלב העיצוב מתחילים לטפל בפיתוח האתר. ואז לאחר שהאתר כבר מוכן ועומד יש להזין את תכני האתר. ברגע שהאתר מלא בתכנים הרצויים יש למצוא שם לאתר – דומיין וכמובן שאי אפשר אתר בלי בית והבית של האתר הוא שרת האחסון. לאחר שכלל הנושאים האלה טופלו יש להתחיל לשווק את האתר ולהניע את כל נושא ה-קידום אתרים בגוגל שזה לבד פרויקט גדול ומורכב שלעצמו.

נשמע ארוך ומורכב ? נכון …האמת זה די מורכב אבל חברות רבות בשוק יודעות לעשות את כלל הצעדים שציינו תחת קורת גג אחת וללא כאבי ראש מיותרים מצדכם. כמובן שהמחיר יהיה בהתאם מכיוון שהם לא רק בונים לכם אתר הם גם מנהלים את הפרויקט מתחילתו ועד סופו.

בניית אתר תדמיתי - איך אפשר לחסוך כסף?

רוצים לחסוך כסף? ובכן זה בהחלט אפשרי , כמו בכול תחום יש טווחי מחיר שונים בין החברות אך מעבר לזה יש אפשרות לנהל את הפרויקט לבד. כאמור צריך ידע בסיסי בתחום על מנת לנווט את הפרויקט אך במידה ויש לכם ידע כזה תוכלו לנהל את הפרויקט של בניית אתר תדמית בעצמכם ולחסוך באמצעות מספר צעדים די פשוטים.

1) לקנות דומיין עם סיומת com בחו"ל – החיסכון לא גדול משהו כמו 40-50 בשנה אבל החיסרון הוא שבשלבים מאוחרים יותר שתרצו לטפל בנושא פרסום בגוגל עניין הדומיין-"לא ישראלי" יקשה אליכם.

2) רכישת תבנית עיצוב מוכנה – החיסכון החיסון כאן די גדול , מעצבים ידרשו בין 1000-3000 עבור עיצוב אתר תדמית , תבנית מהסוג המוכן תעלה לכם עד 400 ש"ח אך כאמור זו תבנית ותצטרכו לבצע התאמות כאלה ואחרות כגון שפה , יישור לימין וכו'

3) פיתוח אתר אצל מפתחים מחו"ל – מפתחים מחו"ל יהיו סביר להניח זולים יותר כחצי המפתחים כאן בארץ אבל גם איכות התקשורת והמוצר יפגעו. המלצתנו היא לקחת מפתח מהארץ ולעבוד עם מערכות ניהול מוכנות כגון וורדפרס,גומלה,דרופל ואחרות. המערכות האלה הרבה יותר זולות ליישום מכיוון שהם בקוד פתוח ואין צורך לפתח הכול מ-0

4) אחסנו את האתר שלכם בחו"ל – גם כאן , אחסון בחו"ל יחסוך לכם כסף , כמה ? לפחות 500 ש"ח בשנה. אבל גם כאן החיסרון יורגש מהר מאוד בכל הנוגע ל-קידום אתרים בעתיד.

5) קדמו את האתר שלכם בעצמכם – האומנם זה לא יהיה תוצאתי כמו בשימוש עם חברה שמתמחה בכך, אבל הכרות עם התחום תחסוך לכם בטווח הארוך אלפי שקלים בשנה.

כמו שהצלחתם להבין כבר , אפשר לחסוך ולהוריד את העליות לחצי. אבל כמו שאנחנו יודעים להנחה יש מחיר. צריך לחשוב האם אתם רוצים לחסוך בכסף כאשר בעתיד תצטרכו לשלם הרבה יותר ? או כאבי הראש שתצטרכו להתמודד עמם.

עצה ידידותית , שלמו ממיטב כספכם , דאגו לשכור את שירותי החברה הטובה ביותר שיכולתם למצוא בתקציב שלכם ותהיו מעורבים בתהליך הבנייה למניעת הפתעות וחוסר נעימות בעתיד.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן