החישובים שצריך לקחת בחשבון בכל עסקת מקרקעין

אחת הטעויות שעושים רוכשי נכסים היא לחשב את המחיר רק לפי המחיר שדורש המוכר ולא לקחת בחשבון עלויות נוספות ומתמשכות. חלקן בעת הרכישה וחלקן אחר כך, הרבה שנים לאחר מכן. כדי לדעת בדיוק במה זה כרוך לרכוש נכס בישראל חשוב להתייעץ קודם כל עם עורך דין מיסוי מקרקעין שבודק לפי הנתונים שלכם מה בדיוק צריך לקחת בחשבון בעסקה שאתם רוצים לחתום. זה לא רק מחיר הנכס אלא גם עלויות שונות כמו עורך הדין עצמו והחוזה שמנסחים לכם, בדיקות שמאי וגם עלויות בנייה או שיפוצים, והכי חשוב שאסור לשכוח – מסים כמו מש רכישה או מס שבח כאשר תרצו לקנות. זה בוודאי יהיה רלוונטי אם הכוונה שלכם היא להרוויח מהנכס יום אחד ולא רק לגור בו או להשתמש בו למטרות עסקיות. יש מסים שונים שיש לברר עליהם לפני שנכנסים לכל עסקה כזאת משום שהדקויות הרבות של סעיפי החוק מוכרים פחות, כולל הטבות והקלות שתוכלו לקבל. כשאתם פונים לקבל ייעוץ מקצועי לאנשי משרד עורכי דין CBS-Law אתם מקבלים את כל הידע המקצועי שלהם ואת הניסיון שלהם בליווי עסקאות כמו שלכם לאורך השנים בכל רחבי ישראל.

חשוב לא לוותר על ייעוץ וליווי

חבות המס של כולנו נגזרת ממעמדנו כשכירים, עצמאים, בעלי נכסים והכנסות שונות שלנו. על הכל צריך לדווח ויש השלכות על כולנו גם כאשר אנחנו מבצעים עסקאות שיכולות להניב לנו הכנסות ורווחים נוספים. את חישובי המס הנוגעים לנכסים עצמם או להכנסות שנובעות מהם אנחנו צריכים להבין עוד לפני שאנחנו נכנסים לכל עסקה כלשהי שמוצעת לנו. סוף מעשה במחשבה תחילה הוא תמיד כלל נכון במיוחד למשקיעי נדל"ן. את הליווי והייעוץ שאנחנו אמורים לקבל כדאי לקבל ממי שמתמחה בכך, כמו עורך דין לענייני מקרקעין, ולאו דווקא עו"ד שמתמחה בתחום האזרחי וחוזים בלבד.

גם הדירה שלכם היא נכס שחייב במס

אחת ההפתעות הגדולות שנתקל בהן כל מי שמוכר דירה היא הדרישה לשלם מס שבח, ולא תמיד בגובה המס שחשבתם שהוא הנכון. זה קורה בגלל פערים מובנים בין הרשויות שרוצות לקבל כמה שיותר לבין האזרח שרוצה לשלם כמה שפחות, וזה גם אפשרי במקרים מסוימים. חישובי מס והסברים על כך אפשר לקבל אם פונים לייעוץ של עו"ד מכירת דירה, נוסף על עריכת חוזה שיכול להגן על האינטרסים שלכם ולברר את האיתנות הפיננסית של מי שרוצה לקנות מכם נכס. משרד עורכי דין CBS-Law עוסק בייעוץ ובליווי כל מי שזקוק לשירות המקצועי שתחום זה.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן