חידושים בתעשיית אביזרי המין

כמעט כל תחום שהוא השתנה פלאים בשנים האחרונות תודות לקדמה, תודות לטכנולוגיה מתקדמת. לעתים ניתן להבחין בכך שאנו רואים מחשבים שלא ראינו לפני כן, אפליקציות למיניהן, כל התחום המובייל כל הזמן ממציא את עצמו מחדש, רכבים ועוד.. ולפעמים הקדמה באה לידי ביטוי במוצרים שאינם נראים לעין, כאלה אנו לוקחים כמובן מאליהם ולא ממש שמים לב אליהם.

עולם ותעשיית המין אינה שונה, גם כאן הקדמה מנצחת ומובילה את התעשייה בין אם מדובר בצעצועי מין לבין אם מדובר בדרך שבה מזמינים צעצועי סקס, אמנם כמו כמעט בכל תחום שהוא, ההווה נשען על העבר, גם בצעצועי מין זה כך.

חידושים בתעשיית אביזרי המין

דילדו

קחו למשל את הדילדו המוכר והוותיק, הרי ממצאים של צורות שונות של דילדו נמצאו ע״י ארכיאולוגים שתארכו את הממצא לתקופת האבן הישנה, ובאמת הדילדו היה עשוי מאבן, מעץ ומעוד כל מיני חומרים, כמובן שלא קראו לו דילדו, עם השנים כמובן שהמוצר השתכלל ועבר שינויים, ניתן למצוא עוד היום דילדואיים העשויים ממתכת ומזכוכית, אל אין ספק שהסיליקון הוא החומר הדומיננטי היום.

ולא רק בחומר עצמו המוצר השתכלל, אלא גם בצורה של הדילדו, כאחד מצעצועי הסקס המובילים בתעשייה, הדילדו מציע מגוון אדיר של תצורות שונות לגירויים שונים, רק מספר דוגמאות, אז לרוב אביזר המין מגיע בצורה של פין, אבל גם לזה צורות שונות, דילדו ענק, שחור, עם כדורים בתוכו ועוד.. דילדו המאפשר חדירה עם תוספת לדגדגן, דילדו לחדירה כפולה ועוד רבים.

סטיספייר

עד כה שוחחנו על הדילדו הוותיק שמיישר קו מבחינה טכנולוגית עם העולם המודרני, אבל הוא לא היחיד, היום צעצועי סקס נולדים בעולם המודרני ומציעים מוצרים מדויקים, יעילים ומבוקשים לא פחות, דוגמת We Vibe, רוקט פוקט והסטיספייר.

הסטיספייר ובאנגלית Satisfyer הוא מכשיר דמוי ויברטור עם ידית כאשר הראש העדין שלו יכול לרטוט ולהוציא פרצי אוויר בדרגות שונות, ואו לפעול ע״י יניקה, תלוי איזה דגם רוכשים, גם הוא כמו רבים מהמוצרים משתכלל וכיום יש כבר מספר גרסאות כאשר האחרונה היא Satisfyer Pro 2 המציע 10 אפשרויות שונות של עוצמת יניקה לגירויים שונים.

שמו של הסטיספייר הולך לפניו וגבירותי הוא מספק ולא תרצו להניח אותו. הרעיון הוא כדלקמן, אתן מניחות אותו על הדגדגן ופעילות בעוצמה הרצויה ואז אתן בגן עדן.

סיכום וחנויות סקס

עכשיו שימו לב, כמו שצעצועי סקס משתכללים והתעשייה בכלל, כך גם החיקויים של מוצרי מין משתכללים, יותר ויותר מציפים את השוק הפיראטי, ההבדל בין מוצר מקורי לחיקוי משמעותי, מבחינת הצורה, החומרים, היעילות ואף מבחינה בריאותית, אז הישמרו.

כדי להימנע מרכישה של מוצר לא מקורי יש להזמין מחנויות רשמיות כמו סקס-פלאנט למשל המציעה את המגוון הגדול בארץ לאביזרי מין. וכמו כל תחום גם עולם הרכישה האלקטרונית מתקדם וכיום תוכלו לקנות את המוצרים המוזכרים לעיל ועוד רבים אחרים אונליין דרך ממשק ידידותי ובדיסקרטיות.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן