לוקחים הפסקה מקצב החיים ומטפלים

 אנחנו עסוקים כל היום בשעה קבועה וכמעט משעממת, אבל לפעמים דווקא השגרה הזאת מייצרת התנהגויות לא בריאות שהופכות למסוכנות מאוד. צריכה מופרזת של אלכוהול וסמים קלים היא אולי התנהגות נורמטיבית אבל לא יכולה במהירות להידרדר לכדי התמכרות.

לוקחים הפסקה מקצב החיים ומטפלים

 יותר מסתם סיגריה

 עישון ג׳וינטים וסמים קלים הפך בשנים האחרונות לתחביב של צעירים ומבוגרים רבים. אבל זה שרבים עושים את זה לא אומר שכולם צריכים לעשות את זה. אל מרכז גמילה מסמים קלים מגיעים בכל יום מטופלים רבים שהשימוש בסמים קלים הפך את חייהם לעניין שולי אל מול הרצון להמשיך ולצרוך את הסם. החיפוש אחר מנת הסם הבאה הפך לעיסוק העיקרי בעוד המשפחה והחברים נזנחו והמכור עסוק בלהסתיר את הבעיה.

 ירידה לשם עלייה

  הטיפול של מכוני הגמילה מתרכז ביצירת מרחב בטוח להתמודדות עם בעיות ההתמכרות. המכורים לסמים קלים מגיעים ועוברים אבחון כאשר לרוב, מגלים הרופאים שיש בעיות התמכרות נוספות והמרכז לגמילה מרחיב את אופקיו והופך להיות גם מרכז גמילה מאלכוהול. השילוב שבין אלכוהול וסמים הוא נפוץ מאוד ולכן אי אפשר להיות מופתעים כאשר מגלים שיש קשר בין שתי ההתמכרויות. הטיפול יכול להתנהל במקביל ואף רצוי שיקרה כך, כדי לאפשר למטופל לחזור לחיי שגרה כשהוא יודע להתמודד גם עם סמים וגם עם אלכוהול ללא חשש מהידרדרות מהירה באחד מן התחומים.

 מסתכלים על העתיד

 המטרה של הרופאים והאחיות במרכז גמילה היא לסייע בהענקת כלים לאדם, כך שיצליח להתנהל בכוחות עצמו מבלי להיכנע להתמכרות שלו. ביטול התלות בסמים ואלכוהול הוא אומנם אפשרי אך תלוי רבות בידיו של הנגמל.  מכורים רבים חוזרים שוב ושוב למרכזי הגמילה, על מנת לעבור סבבים חדשים של גמילה מתרופות מרשם או גמילה מסמים אחרים. החזרה למרכז גמילה היא קריאה ברורה מאוד לעזרה אך גם הודעה בכישלון עצמי של החולה. במידה והמכור לא מצליח להישאר נקי ומוצא את עצמו חוזר פעם אחר פעם אל מרכזי הגמילה, הרי שהתהליך בכל אחת מהפעמים הללו לא הושלם עד הסוף.  

מוסד גמילה אמיל הוא מכון גמילה בסמים ואלכוהול אשר מסייע לכל מכור למצוא את הדרך האינדיבידואלית שלו להתמודדות עם התמכרותו, זאת בצורה בריאה וללא פניה אל התמכרות אחרת. לקבלת פרטים נוזפים הנכם מוזמנים ליצור קשר באתר או בטלפון 077-9967463. רוצים לקבל מידע בשפה הרוסית על Лечение алкоголизма в Израиле צרו איתנו קשר.

 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן