עורך דין לענייני נדלן

לא פעם נתבקש להיעזר בשירותיו של איש מקצוע אמין, על מנת שיוכל לעזור לנו להגיע אל יעדים שונים בין אם נבקש לבצע ניתוח פלסטי הדורש מנתח מיומן ובין אם נבקש למכור את הדירה שלנו, ונזדקק לשירותיו של עורך דין לענייני נדלן. כיום פעילויות נדלניות מתנהלות במרבית הפעמים אל מול גופים רבים, בין אם מדובר ביזמים המבקשים לרכוש את הדירה ובין אם מדובר ברשות המיסוי הדורשת תשלומי מס כמו היטלי שבח וכו. כל אלו דורשים לא פעם התנהלות מקצועית ועניינית, אשר תוכל לחסוך לנו לא מעט עלויות וגם כאב ראש מיותר. לכן אחת ההמלצות במקרים כאלו, תהיה פנייה אל משרד עורכי דין CBS-Law.

גם למכירה גם להשכרה-עורך דין לענייני נדלן

מעמד של מכירה או השכרת דירה ידרשו מאיתנו כרוכשים וגם כשוכרים, לבצע מספר בדיקות בנכס על מנת לדעת האם העסקה אכן תהיה משתלמת. בדיקות אלו ינועו בין הזכויות הקיימות בטאבו, בדיקה של זהות הבעלים האמיתיים של הנכס ועד אל שווי המס שנדרש לשלם. בדיקות אלו ועוד בדיקות נוספות, יעשו על ידי עורך דין לענייני נדלן. כך נוכל להיות סמוכים ובטוחים כי לא קיימות שום הערות בטאבו, כי בעלי הדירה הוא אכן הבעלים של הדירה ועד ליכולת של רוכשים הדירה לעמוד בתשלומי רכישת הדירה. פרמטרים אלו כמובן יעזרו לנו להכיר את הכדאיות שבכל עסקה, ובכך גם לחסוך עלויות שונות.

במקרים מורכבים במיוחד

לא פעם עסקאות נדל"ן עלולות להיות מורכבות, בין אם מדובר בעסקאות קומבינציה שונות או אפילו פרויקטים של התחדשות עירונית, הדורשים לא פעם התערבות של עורך דין לענייני נדלן. מקרים שכאלו ובמיוחד פרויקטים של התחדשות עירונית, עלול לגרום ללא מעט הפסדים עבור שאר הדיירים בין אם מדובר בקבלן שאינו עומד בהסכם בינו לבין הדיירים ובין אם מדובר בדיירים סרבנים שאינם מוכנים לחתום על הסכמי הבנייה בבניין. לכן בעבור מצבים מורכבים כמו אלו, מומלץ לפנות אל  משרד עורכי דין CBS-Law המציע ליווי משפטי מעולה בתחום הנדל"ן, בצורה מסורה ומקצועית.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן